Przejdź do głównej zawartości
FITLOVEBOX   CZ. III - MAJ 2016

Jesteśmy tuż przed premierą edycji czerwcowej Fitlovebox więc to idealny moment by przypomnieć Wam co znaleźć można było w pudełku majowym. 
Tym razem Ekspertem edycji były dwie kobietki, Siostry Bukowskie, Marsi i Pati, autorki bloga http://bukowskie.blogspot.com/ związanego z tematyką zdrowego stylu życia i fitnessu. 
Przepisy jakie można było znaleźć w dołączonej tradycyjnie, zielonej  broszurce to: ciasto z kaszy jaglanej, Risotto z krewetkami i świeżą miętą, Dip z nasion konopi, Ciasteczka z kaszy jaglanej oraz jaglankę na śniadanie. 



A oto jak prezentowała się zawartość majowego fitloveboxa:

- Truskawki liofilizowane 15g (Celiko) - Liofilizacja jest to proces suszenia pozwalający na usunięcie 99% wody przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich walorów odżywczych owoców i nienaruszonej struktury. Dzięki temu owoce poddane temu procesowi nie tracą swoich wartości odżywczych oraz witamin. Truskawki liofilizowane  to znakomity dodatek do zdrowych deserów, owsianki, jogurtów ale też same w sobie stanowią zdrową przekąskę. Myślę, że to fajny pomysł, że znalazły się właśnie w majowym, wiosennym boxie.

- Risotto z zielonym groszkiem 125g i kasza jaglana z żurawiną i nasionami chia 100g (E-Condimenta) - to zupełna dla mnie nowość. Gotowe, błyskawiczne dania będące jednocześnie klasyfikowane jako zdrowa żywność. Zawsze takie rzeczy kojarzyły mi się z czymś niezdrowym, a tu taka miła odmiana. Nie znałam tej marki ale cieszę się, że ją poznałam bo myślę, że do niej powrócę nie raz. W boxie znalazły się dwa dania tej marki. Risotto z zielonym groszkiem, które świetnie nadaje się do stworzenia obiadu, np z wątróbką lub kurczakiem, krewetkami lub dodatkiem większej ilości gotowanych warzyw. Co kto lubi ;-)
Drugie danie świetnie sprawdzi się w wersji śniadaniowej. w składzie znajdziemy kaszę jaglaną, żurawinę 25%, cukier trzcinowy, jabłko ( jabłko, koncentrat soku cytrynowego), nasiona chia 5%, ziarno słonecznika i płatki amarantusa. Brzmi fajnie i tak smakuje :-)

- Nasiona konopii 150g (Intenson) - Nasionka te posiadają całe mnóstwo prozdrowotnych związków, m.in. kwasy Omega 3, których spożywanie jest niezwykle istotne dla zachowania równowagi lipidowej w naszym organizmie i przeciwdziałaniu stanom zapalnym. Zawierają także 20 minerałów i mikroelementów w tym m.in. magnez, potas, siarkę, wapń oraz żelazo. 

- "Dotyk motyla" zielona herbata 50g (Gray moka) - jako miłośniczka zielonych herbat bardzo ucieszyłam się z tego produktu, o tak wdzięcznej nazwie. W skład tej herbaty wchodzi mieszanka zielonej herbaty Sencha, chun mee, jabłko, malina, morela i nagietek. Aby wydobyć z herbaty całą głębię smaku i aromatu , należy parzyć ją w temp. około 70-80 stopni. Parzona 2-3 minuty ma działanie relaksujące, a parzona dłużej działa pobudzająco. 

- Organiczny olej kokosowy 200g (Coconelle) - na koniec przedstawiam Wam prawdziwą perłę tej edycji. W 100% organiczny olej kokosowy pozyskiwany z ekologicznych kokosów pochodzących z certyfikowanych plantacji w Sri Lance. Olej kokosowy powstaje w procesie tłoczenia na zimno, co zapobiega utracie składników mineralnych i witamin. Olej kokosowy dostarcza naszemu organizmowi m.in. witaminę K, E o silnym działaniu antyoksydacyjnym, a także zbawiennym wpływie na skórę, włosy i paznokcie. Jest tez bogatym źródłem cennych kwasów tłuszczowych. Możemy go stosować zarówno w kuchni jak i do pielęgnacji ciała i włosów. Ma tak szerokie zastosowanie, że koniecznie powinien się znaleźć w każdym domu, kuchni i łazience ;-)

To już koniec majowej edycji. Jak Wam się podoba? Ja jestem bardzo zadowolona i już z niecierpliwością czekam na czerwcowe pudełko. Wciąż jeszcze można zamawiać edycję lipcową, więc jeśli tylko macie ochotę odkryć razem z Fitlovebox świat zdrowej żywności, a do tego mieć co miesiąc fajną niespodziankę to podaję link do strony zamówień: http://fitlovebox.pl/kup-boxa.html

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Coś pysznego ;-)

Pogoda od jakiegoś czasu mieni się kroplami deszczu oraz wszelkimi kolorami szarości, co niewiele ma wspólnego z barwą tradycyjnej polskiej jesieni niestety. Mokro, szaro, buro i ponuro, więc ku pokrzepieniu kubków smakowych oraz na poprawę humoru postanowiłam wyczarować coś kolorowego w kuchni co stanowiłoby także pełnowartościowy posiłek.      Na ostatnich zakupach wpadło mi w ręce opakowanie o wdzięcznej nazwie Rice&More - unikalna kompozycja ryżu i kasz - Ziarna Inków. Już kiedyś spotkałam się z tym produktem w Fitlovebox, a że całkiem nieźle smakowało więc postanowiłam spróbować podobnie, tym razem jednak wykorzystując ów produkt do sałatki, na którą przepis znalazłam na opakowaniu. Niezbyt często wykorzystuję przepisy z opakowań produktów, czasem taka potrawa okazuję się wstrętna i niejadalna, tym razem jednak się nie zawiodłam.




Poniżej dzielę się z Wami wynikiem mojej pracy w postaci zdjęcia oraz przepisem na Power Salad z Ziarnami Inków i kurczakiem. Nieco zmodyfikow…
Katarzyna Świstelnicka - MAGICZNY DWUPUNKT Kwantowe uzdrawianie świadomością


"Niniejsza książka nie jest wykładnią żadnego naukowego podejścia, choć mechanika kwantowa jest mi zdecydowanie najbliższa. Z czytelnikiem dzielę się moją osobistą transformacją, którą umożliwiła mi metoda dwupunktowa. Przybliżam także pojęcie dwupunktu jako współczesnej możliwości kreowania rzeczywistości, nazywanej wcześniej zapewne czarowaniem. Jeśli chcesz, możesz dwupunkt tak traktować. Jednak w moim przekonaniu jest on nie tylko narzędziem służącym uzdrawianiu, czy nawet prowadzącym do transformacji świadomości - jest wręcz symbolem nowej, rozpoczynającej się właśnie rewolucji naszych czasów."
                                                                                                               /Katarzyna Świstelnicka/

Z Metodą Dwupunktową po raz pierwszy zetknęłam się latem 2014 roku czytając artykuł w jednym z czasopism o tematyce ezoterycznej. Temat zainteresował mnie na tyle, że za…